Volvo Kundeambassadør

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Volvo Kundeambassadør søges | Via Biler, Vallensbæk

 

Jobbeskrivelse:

Som kundeambassadør/Consumer Experience (CX) Ambassador, hos Volvo Car, Via Biler i Vallensbæk, er din primære opgave at sikre, at enhver forbruger, der træder ind i vores showroom får en fremragende kundeoplevelse. Du vil være ansigtet udadtil for Volvo og repræsentere vores forpligtelse til enestående kundeservice.

 

Nøgleansvarsområder:

  • Byde velkommen og engagere dig med kunder, når de træder ind i showroomet, og skab en varm og indbydende atmosfære
  • Forstå og forudse kundens behov og yde personlig assistance for at forbedre deres samlede oplevelse
  • Kommunikér effektivt Volvos brand-værdier, fordele og muligheder for potentielle købere
  • Fungere som bindeled mellem kunder og salgs- og serviceteam, facilitere problemfri interaktion og besvare eventuelle spørgsmål eller bekymringer
  • Samarbejde med andre afdelinger for at koordinere prøvekørsler, produktpræsentationer og yderligere tjenester for at imødekomme kunde forventninger
  • Bidrage til planlægning og eksekvering af kunde-events
  • Holde dig informeret om de seneste teknologier, modeller og kampagner fra Volvo for at levere nøjagtig og opdateret information til kunderne
  • Arbejde med kundefeedback og indsigter sammen med Volvo Car Danmark for at bidrage til løbende forbedringsinitiativer i showroom-oplevelsen
  • Løs kundeproblemer hurtigt og professionelt med en positiv og kundeorienteret tilgang
  • Træning og certificering indenfor Volvo Consumer Experience, standarder og processer
  • Være en aktiv del af Volvo Car Danmarks CX-community

 

Kvalifikationer:

  • Fremragende interpersonelle og kommunikative færdigheder
  • Kundecentreret mindset med passion for at levere enestående service
  • Viden om eller interesse for biler er en fordel
  • Evne til at multitaske og forblive rolig under pres
  • Stærke problemløsningsfærdigheder og proaktiv tilgang til at imødekomme kundebehov
  • Tidligere erfaring inden for kundeservice eller en lignende rolle er en fordel

 

Bliv en del af vores team og vær med til at skabe en imødekommende og mindeværdig oplevelse for enhver besøgende hos Volvo Car Retail, og udlev vores forpligtelse til kundetilfredshed og brandexcellence.

Arbejdstid: Fuldtid 37 timer/uge

 

Hvad kan du forvente hos Via Biler?

Hos Via Biler tror vi på langvarige forhold - hvad enten der er tale om langvarige forhold til vores kunder, leverandører eller medarbejdere. Vi tror ikke på kortsigtede løsninger!

Du bliver en del af en af branchens førende bilkoncerner, hvor tilfredsheden hos vores kunder og medarbejdere vægtes utrolig højt. 

Hos Via Biler handler det nemlig ikke kun om biler - det handler i høj grad også om mennesker. Vores mission er at skabe langvarige forhold til vores kunder, leverandører og medarbejdere, og det gør vi gennem vores værdier: målrettet, umage, glæde og hjælpsomhed. For os handler det om, at Via Biler skal være et godt og udfordrende sted at arbejde - hver eneste dag!

 

Ansøgningsfrist hurtigst muligt og senest 31. marts 2024

Du søger stillingen gennem linket i annoncen. 

Vi gør opmærksom på, at ansøgninger til dette stillingsopslag behandles løbende, hvorfor stillingen kan blive besat inden fristens udløb. Tiltrædelse er fleksibel og sker efter nærmere aftale. Henvendelser vedrørende stillingen kan ske til Direktør René Kragelund rkra@viabiler.dk eller på mobil: 50 60 26 25.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vallensbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Via Biler | Volvo Vallensbæk, Vallensbækvej, 2625 Vallensbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006031

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet