Vallensbæk Kommune løser hurtigt telefonsystemproblemer, genopretter kommunikationslinjer

Foto: Vallensbæk Kommune.
dato

Kommunale telefonsystemproblemer løst onsdag eftermiddag

Borgere i Vallensbæk Kommune oplevede midlertidige problemer med at kontakte kommunen via telefon onsdag. En lang række af kommunale hovednumre var utilgængelige, hvilket forhindrede direkte kontakt til vigtige institutioner.

Dog er der gode nyheder, da problemerne med telefonsystemet blev løst i løbet af eftermiddagen. Borgerne har nu atter mulighed for at ringe til alle de kommunale hovednumre og dermed få den nødvendige assistance fra kommunens tjenester.

De institutioner, der var specifikt berørt af dette problem, omfattede Rådhuset, Hjemmepleje Syd, Jobcenter, Kultur og Borgerhus, Pilehavehus Hjemmepleje samt Tandplejen. Hver af disse institutioner havde specifikke telefonnumre, der var utilgængelige for offentligheden.

Kommunen har arbejdet tæt sammen med deres leverandør for at finde en løsning på problemet. Selvom det var uvist, hvor længe telefonsystemet ville forblive ude af drift, lykkedes det kommunen at løse problemet hurtigt.

Genetableringen af telefontjenesterne betyder, at borgere igen nemt kan komme i kontakt med kommunens mange tjenester uden forsinkelser. Vallensbæk Kommune beklager de gener, som borgere måtte have oplevet i løbet af dagen, og er glade for at kunne rapportere om en hurtig løsning på telefonsystemproblemerne.

https://www.vallensbaek.dk/om-kommunen/nyheder-og-vallensbaek-nu/nyhedsarkiv/problemer-med-telefonerne

Kilde: Vallensbæk Kommune