Kundeservicemedarbejdere til DHL Express

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Vi søger dedikerede og engagerede kundeservicemedarbejdere til vores kunde hos DHL Express! I denne rolle vil du være den første kontakt, når DHLs kunder ringer ind, og din indsats spiller en afgørende rolle i at levere en førsteklasses kundeoplevelse. DHL har været i top tre de sidste seks år blandt Danmarks bedste arbejdspladser, og har vundet prisen som verdens bedste arbejdsplads i 2022 og 2023.

I et tempofyldt miljø, hvor kundetilfredshed er i centrum, vil du hjælpe med at løse udfordringer, besvare spørgsmål og sørge for, at DHLs kunder får den hjælp, de har brug for. DHL Express står lige foran deres højsæson med øget antal henvendelser, både på telefon og mails, fra slutningen af november og i december.

Du vil have ansvaret for at hjælpe deres kunder med alle spørgsmål vedrørende, booking af forsendelser, og track & trace i netværket, hvilket skaber en social hverdag, hvor du i samarbejde med dine dygtige kollegaer skaber fantastiske kundeoplevelser hver dag over telefon og mail.

Dine opgaver:

  • Inbound kald og mails.
  • Rådgivning og servicering af eksisterende kunder.
  • Mersalg til eksisterende kunder.

Din profil

Du trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens, og hvor du bruger din stemme til at skabe positive relationer til kunderne. Du er god til at holde overblik og har skarpe koordineringsevner, du kan lide at arbejde selvstændigt og brænder for at levere fantastisk service til vores kunder.

Herudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail.
  • Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk, og hertil kan formulere dig både mundtligt og skriftligt.
  • Er god til at navigere i mange systemer.

På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje, motivation og så skal du kunne trives i en tempofyldt hverdag.

Praktisk

Kontoret er beliggende på adressen, Jydekrogen 14, 2625 Vallensbæk.

Der er opstart medio april.

Varigheden af ansættelsen er 6 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse herefter.

Attraktiv løn efter kvalifikationer.

Arbejdstiden er mandag-fredag i tidsrummet 08:00-17:00.

Moment har den indledende dialog, hvorefter der vil være samtaler med DHL Express, her forventes det at du kan deltage.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vallensbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019563

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet